Osazovani DPS - automat

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Květen 13 10:56:23 CEST 2012

pri vyrobe malej serie kde sa prototyp verzia 1 osadoval rucne sa stane
ze je v dokumentacii mala chyba, alebo treba nahradit nejaku suciastku,
lebo sme poslali nieco ine. Rozpravam o zlozitejsich doskach kde su
stovky az tisice suciastok. Po opraveni chyb v prototype sa vacsinou uz
nerobi prototyp verzia 2, ale rovno cela seria.
U Markomu mi volali ze som dodal dc-dc menice v inom puzdre ako je na
doske, ci dodam spravne alebo mi maju urobit malu dosticku na ktoru to
pojde zapajkovat na sucasnu dosku. A tak aj urobili.
U tej organizovanej firmy sa mi napriklad stalo ze v dokumentacii bolo
napisane obvod 4051, v scheme napajanie 15V. Nakupili 74xx4051, takze to
nefungovalo a dosiel som na to az po prevzati dosiek  (jeden pripad z
mnohych).
Prikladov je mnoho.
b.