Vyroba DPS v Cine?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Květen 12 22:33:40 CEST 2012

On Sat, 12 May 2012, Stanislav Šmejkal wrote:

> Nevsiml jsem si, ze by Norove zvysovali davky. Jako narod podporuji prevedsim
> u potravin sve mistni vyrobce.

Benzin v Norsku 50Kc/litr , pytlik papriky v supermarketu 100Kc . Norsky
duchodce ma cca 60000Kc . Je to super, ale pokud nemate slusnou praci nebo
duchod tak jste uplne v pr*eli . Ja osobne bych nechtel zit v zemi kde je
vse extremne drahe. Zrovna ten benzin za 50 v zemi ktera zije z exportu
plynu a ropy to je je prava sila severskeho socialniho systemu. Jen si
rikam co budou delat az jim to dojde. Prumysl s temi cenami prace bude
v pytli, cim se budou zivit.