OT: abuse google docs

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Květen 12 22:26:25 CEST 2012

Nevěřím svým vočím.

Přišel mi phishing na účet gmailu, který měl rybářský odkaz na google docs.
I nelenil jsem a poslal to i s hlavičkou na abuse na google.com. A o myslíte že
mi poslali? Že mám vyplnit nějaký formulář na abuse gmailu, no říkám si,
když už jsem se s tím namáhal, tak jim to tam vyplním. Musel jsem si ještě
povolit javascript, protože chytrácky jim do toho bez něj nejde psát. Ještě
že jsem se kvůli tomu nemusel registrovat.

A co myslíte? Sprdlo mě to, že to potřebuje adresu onoho odesílatele z
gmailu, což samozřejmě nebylo, neboť tam je pouze odkaz na Gdocs a
odesílatel je z tramtárie.

Tak jsem jim ještě poslal malou reply a pak ať se jdou bodnout, člověk jim
chce pomoct, příště se na ně vyprdnu.

JL.