Vytuhly displej s P87C51

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Květen 11 22:00:28 CEST 2012

Vida,
to kdybych tenkrát věděl, tak bych to nedělal. Ale dělal jsem to taky.
Vytvářelo to takový zajímavý efekty, kam se hrabe permanentní magnet.
Nicméně ten monitor nikdy neodešel. Asi to chtělo jen větší výkon.

Těch 5W na 160MHz je pro elektroniku dobrý test. Vyrobili jsme nabíječku
pro akumulátory ručních radiostanic. V dílně chodila v pohodě. Ale když
se nasadila do provozu, prostě nenabíjela. Tak jsem se šel podívat, jak
jí používají - a bylo to hned jasné. Co udělá uživatel když se mu
baterka nabije ? Samosebou jí vrazí do rádia a zaklíčuje. A v tom
okamžiku nabíječ zkolaboval.

Mrazík