Re: Vyroba DPS v Cine?

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pátek Květen 11 17:18:36 CEST 2012

Nechci polemizovat s vasim zbeznym pohledem , ale ja to vidim jinak :-)
Porovnejme, chceme vyrobit 10ks respektive 100ks  2layer 100x100mm, pozlacenych

MakePCB  10ks 2000Kc a 5700 pri 100ks
Seed          10ks 1000Kc a 7200 pri 100ks
PrintedCZ  10ks 2770Kc a 8957 pri 100ks ceny bez postovneho a mozna i bez DPH

MakePCB je klasicka fabrika, cili vede pri vetsim poctu ks a suverene vede v moznostech a rozsahu sluzeb, seed vede v cene  do 10ks a printed snad jen vlastenecke nadseni.

Jirka