Shanim miniaturni krystal 7.3728Mhz

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Květen 11 02:39:17 CEST 2012

Zdravim,

nevali se nekomu v supliku ci garazi miniaturni krystal 7.3728Mhz? Opravuju
tu nejake modelarske udelatko a cinsti soudruzi jej nejspis trochu pripekli
pri rucnio montazi. Nevyhoda je, ze je ve valcovem pouzdre (jako klasicky
hodinkovy) a vetsi se tam bude cpat hodne spatne (nejak jsem tam "prilepil"
klasicky velky 8MHz a ATMega88, kterou to pohani, nabehla).

Bohuzel v tomhle pouzdre jsem je nasel jen u Farnella, za sympatickych cca
10Kc - plus 680Kc jako postovne z USA :)

Nejak extra na to nepospicham, ale prece jen bych to mel radeji hotove,
nemate nekdo tip, kde je neco podobneho k mani? Muze byt i nejaky maly SMD
(v GMe cosi maji, ale neni to uplne idealni, bude boj s mistem, to pouzdro
ma 7x5mm a to uz je moc, v nejhorsim ho tam nacpat zkusim, ale bude to
cunarna).

Diky.

Pavel Kutina