line-in ovladač reproduktorů

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Květen 11 02:27:40 CEST 2012

Dejte si tam klidně to čemu rozumíte.

Já bych tam dal tranzistor ve třídě C, tím bych to zároveň usměrnil, pak
přes diodu na filtrační kondík, další tranzistor, relé. To jak tím relátkem
neodprásknout ten tranzistor co ho budí doufám víte.

No anebo to jde udělat úplně jinak, podle toho jak to připojujete, existují
konektory kde je rovnou přepínač.

----- Původní zpráva -----
Od: Dalibor Honza

zajímalo by mě jak nejlépe vyřešit následující problém:

Mám reproduktory ke kterým připojuji mp3ojku (například jste venku
posloucháte hudbu přijdete domů a chcete si to pustit do repráků). Kvůli
komfortnosti by bylo příjemné kdyby se reproduktory zapnuli právě při
připojení signálu na line-in.

Jak byste toto řešili? Jsem už trochu zdeformovaný a do všeho bych hned
dával procesor - nějaké vzorkování toho line-in pokud by byl signál tak
sepnutí relé... Možná zbytečně složité nevím...