Re: OT: Patentové šílenství

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Čtvrtek Květen 10 22:34:17 CEST 2012

Ten otevreny standard ma povahu vseobecne prijimane normy?
Pokud ano a dotycny patentovy trol si vec nechal patentovat a nasledne pred standardizaci neoznamil, ze je dana vec patentove chranena tak je jeho patent neplatny i v USA. V teto veci existuje v USA precendentni rozhodnuti RAMBUS vs nekdo.
Vychazi se z predpokladu, ze pokud nekdo zataji patent , nasledne vec prosadi do vseobecne prijimane norny a pak z toho chce tezit je toto nepripustne a patent se rusi.

Vseobecne, US patenty plati jen na uzemi USA , v EU, a zbytku sveta jsou neplatne a nevymahatelne.

Jirka