Vyber PLC

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Čtvrtek Květen 10 15:28:27 CEST 2012

Ked sme mali robit nejaku aplikaciu kde sa uvazovalo o PLC (nakoniec z toho
nic nebolo), najlepsie nam pomer cena vykon vysla znacka BRC (dufam ze som
si ju zapamatal spravne) Su to Rakusania a podpora sidli v Novom Meste nad
Vahom. Jednou z vyhod bola myslim moznost programovat v C.

Dňa 10. mája 2012 13:26, Robert Vida <vida.hu na gmail.com> napísal(-a):