OT: hledam majitele LG BD660

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Květen 10 14:03:42 CEST 2012

Ok, tak do konfery, snad nebudou jini nadavat:)
Jednim z mych duvodu bylo, ze si chci svoji DVD diskografii prehravat
z disku (pres USB), Chci jit cestou, ze DVD prevedu do MKV. Momentalne
pouzivam handbrake. Narazil jsem vsak na 2 problemy a neumim je
vyresit, tak hledam nekoho, kdo treba vi:)
1) Titulky mam naripovane do toho MKV (cze, eng). Pri prehravani z USB
at navolim jakekoliv titulky, tak se mi zobrazuji ceske (jsou jako
prvni). Titulky mohu vypnout (to funguje)
2) Pouze anglicke zvukove/titulkove stopy maji jmeno (ENG). U
ostatnich se jmeno nezobrazuje (cze, obcas mivam i pol - stejna
situace)

Kriticky je pro mne ten prvni problem:)
Ripovano je:
DvdShrink pro odstraneni ochrany (to handbrake sam neumi), nasledne
handlbrake. Zkusil jsem vypalit ten DvdShrinknuty film a tam je jeste
vse OK.
Marek