OT Linuch

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 10 08:59:08 CEST 2012

Take by bylo dobre zkontrolovat zda tam to USB zarizeni opravdu je a
pokud ano tak pod jakym nazvem....

To, ze lze premapovat adresar libovolnym diskovym zarizenim kupodivu moc
lidi nevi (nemyslim, tech co s linuxem denne delaji) - coz lze vyuzit
treba na to, ze kdyz mi dojde na systemovem disku misto, protoze
uzivatele maji plne domovske adresare, tak staci adresare prelejt na
novy disk, vymazat je a novy disk primountovat jako /home a muze se
frcet dal (samozrejme zmodifikovat fstab).

Radek Vicek