Re: LCR meter - konstrukce

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Středa Květen 9 19:32:09 CEST 2012

Tajne to rozhodne neni, hloupe mozna, ale tajne ne, jen jsem nemel v cem schematko nakreslit.
Ma predstava je videt na schematu, fyzicky jsem mel zapojene jen dva stupne a prodratovane napevno.
Tak jak to je nakreslene predpokladam zesileni 10x.
To co je ve schematku nakreslono jako zdroj signalu 10uV 10kHz je v realu generator sinus 1V/10kHz bezici do odporoveho delice na kterem vznikne tech 10uV , delic je snimam nizkozumovym zesilovacem s FETy s zesilenim 1x.
zkousem i Pi clanek s patricnym tlumenim pripojenym primo na tento zesilovac.
http://files.uloziste.com/2c3df4460e30ff2d/Amplifier.jpg

>A musi to byt na 50 ohmech ?
>Pri napeti v radech uV vas zajimaji nejake ztraty cca 10% ???
No to je prave jedna z veci kterou nevim :-)
10uV je extrem, druhym extremem je 1V

Hutta