[OT] Chybi porty ve spravci zarizeni

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Květen 9 14:20:45 CEST 2012

Dne 9.5.2012 13:44, Tomáš Koželuh napsal(a):
> U HPLJ stačí zvolit jinou podobnou tiskárnu s PCL a bude fungovat. Dokonce i
> plotter, který nemá pro 64bit Windows drivery jde rozchodit. Místo textu
> tiskne "domečky", ale z AutoCADu lezou funkční výkresy...

Není to úplně stoprocentní.
Před pár týdny jsem instaloval HP LJ1010 pod Win7 (32bit), podle
doporučení z for jsem pouzil driver HP LaserJet 3055 PCL5. Plus minus to
funguje, ale při tisku z Excelu to zhavaruje na chybě "nepodporovaná
funkce PCL" nebo tak nějak. Zajímavé je, že to dělá, i když to nejprve
vytisknu PDF Creatorem do PDF souboru a ten pak pošlu na tiskárnu. Zas
tak mě to nepálí, ale kdyby měl někdo odzkoušený návod, jak zprovoznit
HP LJ1010 pod Win7...

JF