[OT] Chybi porty ve spravci zarizeni

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Květen 9 13:22:17 CEST 2012

On Wed, 9 May 2012, Snail Instruments wrote:

> Coby jednooky mezi slepymi jsem se prichomytl k napravovani pocitace. Je to
> notebook s Vistama, nefunguje tiskarna HP1010. Ve vlastnostech tiskarny jsou
> v zalozce pripojeni v seznamu porty LPT1-3 a COM1-4, ale ve spravci zarizeni

To budou spis virtualni porty ktere muze vytvaret ovladac pro dalsi
aplikace ktere pro tisk potrebuji LPT nebo COM.

> A jeste nespecificka stiznost na celkove zpomaleni NB - da se s timhle neco
> udelat (krome preinstalovani windows a prechodu na linux)?

Celkove zpomaleni notebooku pod Vistama :-) Ja jeste nevidel notebook
s Vistama co by bezel rychle. Zajimavy je jak tuhle vec dokazi udelat
dve priciny - nejake viry nebo windows update. Na jednom NB s Vistama
to delal Nero na vypalovani CD/DVD - porad kvedlal s diskem a NB se
plazil jak snek...