LCR meter - konstrukce

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Květen 9 11:51:42 CEST 2012

 9.5.2012, 11:39:30

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
hutta.j na seznam.cz napsal:

> Na osciloskopu sum vypada jako bily sum, tedy pokud mohu duverovat tomu svemu strepu :-)
A o pulnoci v tunelu vypada kazdej jako cernoch ;-)

> To by pak mohlo byt sumem z napajeni. Mohu poprosit o blizsi popis jak snizit sum zdroje ?
2 stab. do kaskady. 1. neco normalniho (LM317, 78xx), 2. nejaka
reference (TL431, LT1021 ...), vse dobre zablokovat bateriji VHODNYCH
C, treba i od stab. a mezi sebou impedancne oddelenych. Kvalitni PCB a
stineni je podminka nutna nikoliv dostacujici

> [...]
> pro 10x 1000/111 a 1000/10 pro 100x.
> Jeste jsem se chtel zeptat , jak se resi prepinani u vice
> stupnovych zesilovacu s prepinanim zesileni pomoci zapinani/vypinani jednotlivych stupnu?
> Oc mi jde,  kvuli rychlosti prepinani jsem uvazoval o pouziti CMOS
> analogovych switchu, ale pokud ma prepinac odpor rekneme 5ohm tak v
> 50ohm systemu na spinaci vznika nezanedbatelná ztrata. Problem by
> resilo pouziti rele, ale ty jsou pomale a velke.
> Pokousel jsme se na internetu najit nejake vzorove reseni
> zesilovace s prepinannymi stupni, ale nejak nemohu nic najit.
A musi to byt na 50 ohmech ?
Pri napeti v radech uV vas zajimaji nejake ztraty cca 10% ???