Re: OT: Doručování UDP paketů v síti O2

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Květen 9 02:22:49 CEST 2012

Já bych se taky přikláněl k MTU měl jsem kdysi s O2 problém,
myslím, že s modem SMC a internetový provoz chodil normálně,
až na jednu aplikaci, která komunikovala po TCP a musím, říct, že
jsem nad tím strávil spoustu času, když si zákazník stěžoval, že to
blbne, jelikož tam byli ještě W2K tak jsem myslel, jestli není příčina
tam, po úpravě MTU vše OK, a přitom to léta fungovalo, a dokonce
myslím, že jsem MTU zvedal, že bylo nižší než mohlo být.........
Prostě naprosto nelogické.......

Zdeněk Aster