RE: OT: UPC internet, koupě kompatibilního modemu?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Květen 8 19:22:45 CEST 2012

Já bych začal podáním výpovědi a na domluvení výhodnějších podmínek. Jetý
modem následně koupit na eBay, jak již bylo zmíněno. Nový asi bude opravdu
dražší než nabízí UPC. Stačí zjistit, jaký EuroDOCSIS právě UPC používá, ale
to by mělo psat i GUI toho stávajícího modemu.