OT: UPC internet, koupě kompatibilního modemu?

b3nd3r na b3nd3r.com b3nd3r na b3nd3r.com
Úterý Květen 8 18:43:44 CEST 2012

Dobry den,

modem jsem drive kupoval na nemeckem ebay, ale stal me 40€, takze asi moc
neusetrite. Daji se tam sehnat i starsi za levno
(http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=Kabelmodem&_sacat=0&_odkw=motorola+SB&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313).
Se starou motorolou SB 5100 a JTAG adapterem se dali delat veci.
Co se tyce zapojeni cizich zarizeni do site UPC, tak drive v obchodnich
podminkach bylo napsano, ze je zakazno pripojovat cizi zarizeni. Dnes tam
stoji pouze "Služby můžete užívat prostřednictvím zařízení, které splňuje
požadavky stanovené právními předpisy pro provoz v ČR." Pokud ma modem
platnou homologaci v CR, asi by nemel byt problem ho pouzivat. Radeji bych
si to stejne overil u UPC.

Tomas