OT: UPC internet, koupě kompatibilního modemu?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Úterý Květen 8 18:26:37 CEST 2012

Hezký den přeju

Na*rali mě soudruzi z UPC, protože zničeho nic přišlo vyúčtování o 49kč vyšší
než za kolik jsem uzavíral smlouvu.
Koukám co se děje a vidím že za modem který tu mám přes tři roky (čili už je
dávno amortizovaný) chtějí najednou platit pronájem 41kč plus dph.
No nevzali byste je kulometem?

Tak jsem volal na infolinku (klasicky mě nechali deset minut čekat když jsem
chtěl reklamovat, na druhý pokus už jsem napípal že jsem nový zákazník a hned
to šlo) a tam mi paní vysvětlila že to je "proto", že mi navýšili rychlost na
30Mbit.

Navýšená rychlost mi nevadí, ale vzhledem k tomu, že doma trávím minimum času,
nepotřebuji ji, a tak nechci platit víc.

Paní mi řekla že druhá možnost je modem si koupit (staré neodprodávají, takže
nový) za 1290 kč (tj. jako 26 měsíců pronájmu)

Protože mě to ale opravdu namíchlo, chtěl bych si koupit ten modem pokud možno
jinde, aby ze mě ty prachy nevytáhli. Pokud bych přitom nějakou tu stovku
ušetřil byl by to bonus.

Je možné takový modem koupit? Pustí mě s ním upc do své sítě?

Díky za info

Jakub Ladman