Lidl - komplet svarecka za 1300

Úterý Květen 8 17:33:05 CEST 2012

Mel jsem neco podobneho a rekl bych, ze se s tim prakticky delat neda.
Nedrzi oblouk, lepi a hlavne se za par minut prehreje a muze se jit na
kafe (dovybavil jsem ji ventilatorem ale taky nic moc) Koupil bych
invertor v nejake akci, v bauhausu jsem videl za 2500 do 80A, coz je
sice 2x drazsi ale pujde to s nim IMHO 10x lip.