Re: Doručování UDP paketů v síti O2

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Květen 7 01:35:04 CEST 2012

A proc nejprve nekontaktuje nespokojeny zakaznik servis isp, 2 level v o2 pripadne s trochou konexi NOC? Nekdo tady doporucoval zmenit opa, hm kdyz za podobnou cenu tezko poridite neco lepsiho - kdekoliv, mozna na kabelovce, ta je zrejme jen v kralikarnach (velmi huste osidlene lokality), v nekterych mistach novostaveb dava o2 uz par let sklo...

Zmena ip souvisi prave asi s tou vymenou hw, nechce se mi verit ze by nekolik let nedelali restart   Nebo upgrade nejakeho cisca nebo co to tam prideluje ip adresy? Ale i to je mozne, ale ip se zmeni prave vzdy po nejakem vypadku a tedy odstaveni, jednou za par let:-/

A ze by musel o2 neco omezovat? No nevim ja jsem tuhle stahoval iso dvd a jelo to tak pomalu, tak jsem spustil uTorrent a stahlo se to v minutach plnou rychlosti linky 25m... Agregovane 1:50 ve vecernich odinach Tedy spicka..

Na vetsine lokalit ma tolik kapacity ze jsem si nevsiml jakehokoliv projevu agregace na vice mistech, coz se muze kazdemu jinemu poskytoavteli jen zdat a spousta mensich isp vesnickeho typu ma prave dsl ropustene mezi 20 wifinkaru klientu (protoze vyhrazena linka spoji spise 5o nasobek a to nikdo nezaplati, a stejne jsou vsichni spokojeni, jinak by tam ti wifinkari nebyli, ve spouste lidi nazev o2 vzbuzuje ponekud vice emoci nez racia ) :-). Tim nerikam ze toto schvaluji ale tak to proste je :-)

Odesláno z pocitace