OT: DVD prehravac s prehravanim DVD-ISO z USB

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Květen 6 15:01:43 CEST 2012

Zdravím,

ten WD TV funguje jak z praku a ISO přehrát umí - běžně to dělám.
Já jsem vyhodil i DVD přehrávač,
to jedno DVD za měsíc co přehrávám šoupnu do PC a přehraju to z něj.
Co se týká trhání - pořád nevycházím z úžasu jak je wdtv udělanej za ten rok
co ho mám se nic neškublo, a to ho zatěžuji i jinak.
Mám tam alternativní FW a používám ho jako NFS server a zálohuji na něj fotky
RSYNCem. A ten dobře potrápí CPU. Při tom se děti dívají bez jakéhokoliv
negativního projevu.

Petr