Doručování UDP paketů v síti O2

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Květen 6 13:44:57 CEST 2012

Zdravim,
  tak zmena. Kolem devate vcera vecer prestala ta vec i reagovat na ping.
Dneska tam nekdo dojel a vidi, ze na ppp0 je uplne jina IP adresa, vcera
vecer se sama zmenila (a to tam tahle byla nekolik let). No a od te doby
to zase funguje jako z praku, zadny problem, UDP chodi na vse strany,
zevnitr ven i zvenku dovnitr.
  Priklanim se tedy ted spise k nazoru, ze slo o poruchu nebo chybu
konfigurace nu a zrejme to vyresili budto vymenou krabice nebo studenym
rebootem, coz se neobeslo beze zmeny IP adresy, ale zavada byla odstranena.
Tak doufam, ze to zase nejakou dobu vydrzi...
  Zdravi Pavel