RE: Excel - pořadí

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Květen 5 20:31:42 CEST 2012

Už jsem zjistil, že to dělá jen Office 2010. Měl jsem zálohu velikosti 200 kB vytvořenou ještě v 2007, otevřel jsem ji v 2010 a bez jakékoliv změny uložil. Výsledný soubor má 1,2 MB…

Možná soubor používá nějakou vlastnost, kterou 2010 neumí zkomprimovat jako 2007.

Zdeněk

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Saturday, May 05, 2012 8:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: Excel - pořadí

Na druhou stranu ted je to zazipovane xml, takze by to melo byt lepe citelne.

PK

Dne 5. května 2012 20:07 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> napsal(a):

Zkuste ho otevřít a uložit v nějakém starším excelu, postupně bych zkusil 2003/2000/97. Office 97 jako první začal dělat a ukládat do dokumentů i mapu sítě, po vlně protestů na to udělali nějaký patch aby to nebylo tak na očích. Co všecko špehují novější, těžko říct. Proto ty soubory utěšeně kynou.