RE: Doručování UDP paketů v síti O2

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Květen 5 09:23:46 CEST 2012

V dobe, kdy provideri masove rusili FUP a O2 zavedlo jednotny pausal ADSL na 8Mbps nehlede na to, komu to kolik skutecne bezi (cca pred 4-5 lety?) jsem se s lidmi z O2 bavil o tom, jak se hodlaji branit proti permanentnim stahovacum, aby jim sit nezahltili.

Uz tehdy mi lisacky rikali, ze to maji zmaknute tak, ze to stahovacum proste nebude fungovat a nebudou prilis moci prijit na to proc. Detaily sveho know-how rici nechteli, ale z diskuse vyplyvalo, ze proste budou sledovat provoz na netradicnich cislech portu (TCP, ale zejmena UDP), a kdyz nekde podezrele naroste (typicke chovani P2P siti), tak mu proste na danych portech nastavi tak nizke traffic rules se zahazovanim prebytecnych packetu, ze prakticky provoz utnou.

Myslim, ze to presne odpovida Tvemu popisu

Jakub Serych