OT: Pekna raketka

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 4 12:22:08 CEST 2012

Tak co bylo to bylo...ja si treba pamatuji, ze kamosovi cca pred 15 lety
privezl nekdo do hospody rtut v 1l petce a meli jsme ji celej vecer
postavenou na stole a jeste si delali prdel kdyz to clovek nekomu podal
a ruka mu upadla na podlahu.

Neni to tak dlouho co pred CB Makrem zatykali tri chlapy jednotka s
atombordelem protoze "pasovali" 10kg rtuti - ono to vypada ze to je moc,
ale je to neco pres tech 1l rtuti.

A dokonce jsem to nasel:
http://zpravy.idnes.cz/krimi.aspx?r=krimi&c=A020702_114855_krimi_boh

Radek Vicek