[OT] Jak nahrat sbor

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Květen 4 16:43:21 CEST 2012

Zdravím,
já jsem se nechal unést prací pro kameru a jak jsem se všimnul díky dalšímu příspěvku pana Hamouze, tak jde hlavně o zvuk.
Tímto se omlouvám a jak píše pan Hamouz, tak důležitý je prostor.
Natáčeli jsme např. v kostele v Jílovém. Zároveň tam natáčeli i z rozhlasu a zvuk super.
Jindra Polívka

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail na snailinstruments.com>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, May 04, 2012 12:50 PM
Subject: [OT] Jak nahrat sbor

Zridiv kanal na youtubu pro nas sbor, musim konstatovat, ze
pouzitelnych nahravek mame poskrovnu. Cim by se dal nahrat lepsi
zvuk, nezli vestavenym mikrofonem na kamere? Muze to byt pripojitelne
ke kamere, ale mozna lepsi by bylo samostatne zarizeni. Mame k
dispozici dva mikrofony, kterymi se snimaji jednotlivi zpevaci, ale
nevim, jestli to bude mit pro sbor vhodnou charakteristiku, zpevak ma
ten mikrofon tesne pred pusou. Financne je velmi priblizna predstava
do dvou tisic korun, pokud by to melo byt pripojene k notebooku, tak
cena pocitace neni samozrejme zahrnuta. Pro uplnost dodavam, ze sbor
je kolem 15 lidi, pokud se sejdeme v plnem poctu.

J. Hanzal

P.S. Pro vyznavace lehkych muz ukazka zde:
http://www.youtube.com/watch?v=9mwvpws-A1E (dobry je, jak prcek v
prvni rade chce taky dirigovat :-)