Vytuhly displej s P87C51

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Květen 4 07:09:51 CEST 2012

Ja osobne by som tu elektroniku nechal urobit v cz-sk, a poslal tych
talianov k vode... Navrhnut priemyselny pocitacovy regulator dokazu
predsa aj ludia u nas. :)

Inak by som pozrel ako je urobena ta doska s tym displejom a podla
toho bastlil. Kedze aj Jano sa zacal uberat smerom k resetu, co je asi
jedina zjavna slabina, tak by som tam dal max70x a natiahol ho aj k
displeju... Ale dohodnite sa s vyrobcom, aby ste neprisli o zaruku a
servis.

A.