PT100 Typ DIN nebo JIS

Josef Šíp sip na raab.cz
Čtvrtek Květen 3 21:05:54 CEST 2012

Netusite nekdo co znamena PT100-DIN a PT100-JIS mam toto na vyber v nastaveni

u PLC Fatek, ke kteremu pripojuju nekolik PT100-TO92 tr. B 0.12%  z TME.

Nikde jsem nedohledal co znamena DIN nebo JIS, pripojeno to mam trivodicove

a nejak se mi to nezda, pokud dam cidla k sobe tak v zavislosti na teplote

se rozchazi o 0 az 2 stupne v rozmezi teplot 0-20 stupnu.

Napr. pri 5 supnich ukazuji stejne, pri 20 je rozdil treba 1.5 stupne.

Je to vlastnost PT100 nebo mam neco spatne ? Nikdy jsem zatim s

PT100 a PLC nic nedelal. Zda se mi to hrozne moc.

Diky J.S.