NiCd baterie ... Re: Jak funguje digitalni elektromer?

Josef Šíp sip na raab.cz
Čtvrtek Květen 3 20:45:10 CEST 2012

Nemate nejaky priklad kde by sly a za jakou cenu koupit ?
Jak je to se starnuti v case, u LiOn se udavala nejaka zivotnost nezavisle na poctu cyklu,
u LiFePo netusim ?

Diky J.S.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, May 03, 2012 8:22 PM
To: HW-news
Subject: Re: NiCd baterie ... Re: Jak funguje digitalni elektromer?

Lip vychazeji cenove clanky s velkou kapacitou pro automobily, cena celkem vytrvale klesa... Zivotnost co se uvadi 2000 cyklu mi prijde celkem realisticka, neuplnych cyklu vydrzi asi vic (na kole uz mam tak 600 skoro plnych cyklu a dojezd stale stejny). A balancer i nabijecku tu snad zvladne s ARMem, par set mega RAM a nejnovejsi distribuci linuxu snad kazdy :-P Navic to neni zrejme tak nebezpecny odpad, za chvili se IMHO bude za vlastnictvi Cd strilet na miste.