NiCd baterie ... Re: Jak funguje digitalni elektromer?

Čtvrtek Květen 3 20:21:48 CEST 2012

Lip vychazeji cenove clanky s velkou kapacitou pro automobily, cena
celkem vytrvale klesa... Zivotnost co se uvadi 2000 cyklu mi prijde
celkem realisticka, neuplnych cyklu vydrzi asi vic (na kole uz mam tak
600 skoro plnych cyklu a dojezd stale stejny). A balancer i nabijecku tu
snad zvladne s ARMem, par set mega RAM a nejnovejsi distribuci linuxu
snad kazdy :-P
Navic to neni zrejme tak nebezpecny odpad, za chvili se IMHO bude za
vlastnictvi Cd strilet na miste.