Matika

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Květen 3 15:36:22 CEST 2012

Zdravim,
  presne tak. Mozna jeste stoji za to uvest, ze aby soustava rovnic mela
reseni, musi byt obe rovnice na sobe nezavisle, coz jinymi slovy znamena, ze
jedna nesmi byt nasobkem druhe.
  Zde, jak vidno, je leva strana jedne rovnice evidentne nasobkem druhe
a prava strana rovnez, ale jinym nasobkem, coz prave vysvetluje nesmyslnost
zadani a nemoznost dospet k reseni soustavy.

Zdravi Pavel