NiCd baterie ... Re: Jak funguje digitalni elektromer?

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Květen 3 12:39:20 CEST 2012

Mám tady sadu 10 ks NKT160. Podle původního majitele super hyper, táhly mu
radiostanice na Polních dnech atd. Po výměně elektrolytu, několika cyklech a
změření mají 2 články sotva 40Ah (při odběru 5A). Ostatní jsem neměřil,
nechtělo se mi to rozpojovat. Hodily by se na stavbu kyslíkovodíkové
svářečky.
AZE

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 03, 2012 11:23 AM
Subject: Re: NiCd baterie ... Re: Jak funguje digitalni elektromer?

Kapacitu jsem meril tusim pred 6 lety a u tech deseti clanku se
pohyboval mezi 60-80% puvodni udavane kapacity 40Ah.

Coz pravda, neni ani zdaleka 100%, ale kdyz si vezmu v jakych silenych
podminkach ty clanky fungovaly, ze nektere byly dokonce napul suche (tak
jsem je koupil), lezely leta vybite, v roce 2002 byly cca 24h zatopene
Vltavou pri povodni atd.

Pokud tedy vezmu, ze po cca 45 letech tohodle sileneho zachazeni maji
baterie vic nez 50% kapacitu tak to beru jako baterka neveky..

dokonce jsem to nasel v archivu
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-July/247349.html

Radek Vicek