NiCd baterie ... Re: Jak funguje digitalni elektromer?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 3 10:58:22 CEST 2012

Zatim to neni tak strasne, ale jen za cenu, ze si delam vse na miru aby
se dokonale vyuzivalo misto.

Ja si trosku zvedl latku, ze jsem celou podlahu snizil o cca 25cm -
takze limitovan jsem hlavne vyskou instalovanych zarizeni.

Spis jde o to to rozmistit tak aby to nebylo vsechno k jedne strane, ale
treba ty baterky se daji rozdelit na dve casti.

A lod neni letadlo - tam nejakych 170kg nehraje roli ;-))

Radek Vicek