pohybove cidlo

Čtvrtek Květen 3 09:40:09 CEST 2012

Tolik? To jsou snad jen ztráty trafa. Jenže první co s tím čidlem
udělám, že ho kuchnu a trafo půjde pryč. Mám tam 24V DC pro ledky a pro
tohle napájení to musím upravit. Pokud to bude v řádu mA (což
předpokládám) tak jen přes odpor a zenerku. Když víc, holt k tomu dám
měnič. Na výstupu bude místo relé FET.

Anděl