pohybove cidlo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 2 18:20:36 CEST 2012

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemVersion&&item=180784182116&view=all&tid=792757617008&guest=1

Mam tohle za 3.30 USD z eBay. Jeste jsem to nezprovoznil, ale muzu
to zapojit a strcit to do stolni lampy, kde mam 3W LED na 230V z Lidlu
(mimochodem sviti dost dobre).

Pres ten reflektor pripadne muzu nasadit matne bile sklo ze stropniho
svetla, jestli to pojede i pres sklo (pripadne muzu vyzkouset i plexi atd.).

Ale slo by to az o vikendu, ted jsem na tom extremne spatne s casem.

PL

*****************************

From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "konfera" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 02, 2012 4:47 PM
Subject: pohybove cidlo

Dobrý den,
koukám jaké pohybové čidlo koupit. Zajímalo by mě, jestli by bylo možné
čidlo schovat přimo pod sklo do stropního svítidla - jestli by tomu
nevadilo intenzivní světlo, i když bez infra záření (ledky). U slona
mají u některých čidel psané, že jsou mikrovlnná. Nebude mě to pak zase
vidět, když budu za sádrokartonovou stěnou?

Anděl