pohybove cidlo

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Květen 2 16:58:08 CEST 2012

Teoreticky by to slo, ale problem muze nastat s teplotou uvnitr. PIRka
vnimaji rozdil teploty sve a toho co se pred nima vyskytuje/hybe infra.
Takze zavrene PIR cidlo, byt by to bylo LED svitidlo, ktere topi mene nez
zarovka, neni uplne dobre reseni.

OK