Drevene skrinky na pristroje

Josef Šíp sip na raab.cz
Pátek Březen 30 15:03:33 CEST 2012

Zkuste se podivat na internetu na spárovky, hotova slepena deska  z masivu.
To uz jde doma rozrezat na potrebne dily a slepit/sesroubovat.
Myslim ze to bude jednodussi a hezci nez drevotriska s dyhou.

J.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of AZe
Sent: Friday, March 30, 2012 10:04 AM
To: HW-news
Subject: Drevene skrinky na pristroje

Zdravím. Potřeboval bych zhotovit poměrně jednoduchou dřevěnou skříňku pro zesilovač ale nenašel jsem (nejen v okolí) nikoho, kdo by to byl schopen udělat. Dřevo, v panelu profrézovaný otvor s osazením pro plechový panel, totéž vzadu. Dnešní firmy mají vybavení pro zpracování dřevotřísky se spoji ala Ikea. Nic jsem nenašel ani na netu. Chápu, že je to spíš strojařina a dnes (i známí) stolaři či truhláři raději dělají skříňky z laminované dřevotřísky do předsíně než perfektní práci. V Holicích jsem viděl někoho prodávat nové velice pěkně udělané retro-skříňky pro stará rádia, bohužel nemám kontakt. Neporadíte? Zatím to vypadá tak, že to ubastlím sám, seženu dýhu a jsem tam kde před 25 lety...
AZE