OT: kviz na piatok (stredu)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Březen 30 11:00:21 CEST 2012

Zdravím,
  ono jde o to, čemu se říká pokles otáček :-).
  Pokud je tam asynchronní motor, věřil bych, že k poklesu docházelo, byl ale
jen velmi malý (zvětšení skluzu).
  Určitě nebyl tak velký, že by se měnily podmínky při obrábění. Ale mohl by
být slyšitelný, přeci jen lidské ucho může být za určitých okolností velmi
citlivý měřicí přístroj :-).
  Zdraví Pavel