Manual pdf 2000 stran

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 30 09:58:23 CEST 2012

nejjednodussí bude pdftk

prícina bude asi v bitmape na pozadí a prílis vysokém rozlisení, nebo prílis
velkému poctu vektorových prvku - at uz layout prázdné stránky, nebo i písmo
muze být prevedeno na vektory a pak je to vámi popisovaná tragédie.

----- Puvodní zpráva -----
Od: Zuffa Jan

Mam manual co ma 2000 stran (na niektorych su obrazky, texty su texty nie
obrazky)
V acrobate je to tragedia, listovanie je pomale. V inych prehliadacoch je
listovanie rychle
ale renderovanie pomale. Vykon procesora pritom ide naplno. Ked otvorim
podobny manual
co ma 10 stran s obrazkami a textami, praca je v pohode. Napada ma rozdelit
manual na mensie casti,
ale neviem ci to pomoze. Je to normalne?