OT: kviz na piatok (stredu)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Březen 30 08:54:48 CEST 2012

Zdravím,
  také jsem zvědav.
  Ten zvuk byl skutečně mnohoznačný :-). Ale rotační stroje (sekačka, hoblovka)
jsem považoval za nepravděpodobné proto, že při "záběru" se vůbec nemění
(neklesá) frekvence, mění se jen obsah harmonických. To by znamenalo, že motor
je extrémně výkonný a že zátěž jej vůbec "nerozhodí", což se mi zdá vzhledem
k charakteristice zvuku jako méně pravděpodobné.
  Proto si myslím, že to dělá nerotační zařízení, a nějaké trafo s velice
proměnnou zátěží mi přišlo nejpravděpodobnější (viz můj primární odhad).
  Zdraví Pavel