OT Android a sdileni NB internetu

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Březen 30 08:04:10 CEST 2012

Mně ale právě hardwarová vrstva AdHoc funguje, nefunguje TCP/IP, takže
se IP adresy nevidí. Řekl bych, že to může být nějaká banalita, ale
pořád na to nemůžu kápnout. Ten Connectify nebo ještě i jiné si nechám
jako zálohu kdyby se napoodařilo zjistit, proč se ty dvě zařízení přes
IP navzájem nevidí.
S pozdravem,
Miloš Dašek