Re: A/D převodník paralelní - 10bitů

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Březen 29 21:17:37 CEST 2012

Takže ještě pár poznámek, když diskuze pokračuje .

Zařízení nemůže být trvale zapnuté, protože se přenáší, je zapnuté jen
občas a poslední převod
není samosvorný.

Absolutní víceótačkový enkodér není iluze, takové věci existují, ale
kdo by je zapalatil. 10 ti otáčkový potencimetr je
v GESu za 250 Kč.

S programováním si nějak poradím, navíc jsem zjistil, že mám kamaráda,
který to umí. Nejde o to ten program napsat, ale jde o to zvládnout
všechny ty postupy jak to do MCU dostat.

No já se zase učím docela rád, protože co už 20 let profesionálně
neprogramuju,  ale živím se generováním  papírů
a presentací v power pointu,  mě to doma docela baví. Jinak bych už
asi definitivně zblbnul.

Výsledkem se rád pochlubím, ale bude to trvat, času je málo, věčně
jsem někde na cestách. Nejde  o žádný zázrak,
jen o ovládání otočné směrové antény pro radiomaterský provoz, které
by mělo být přenosné, t.j. napájené z autobaterie
pro provoz mimo el. síť.