[OT] GPS system Galieo

Juro mail na onicom.sk
Středa Březen 28 20:47:24 CEST 2012

Pekný deň prajem

Včera som akurát našiel  LabSat GPS and Multi-GNSS Simulator
www.labsat.co.uk
Simuluje to GPS, len som to nejako nepochopil, či je to možné napr.
napojiť na VF zos. v pásme GPS a ten by vysielal pre okolité GPS falošné GPS súradnice. Oni to tam napojujú priamo cez koax. No je to asi lepšie ako rušička ak to vie nasimulovať napr. 4 satelity...
Cena cca 27000,-EUR

Juro PO