Volba zesolovace k fotodiode.

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 28 12:02:53 CEST 2012

Zdravim vsetkych,

Chcel by som sa trosku pohrat v ramci volneho casu a napadlo ma nasledovne:
Vyuzitie zvukovej karty a la SDR s jednoduchym modulom na prijem nieco ako:
http://pandatron.cz/?2709&sdr_prijimac_-_psdr-1
Dobastlit jednoduchy vysielac avsak ako nosne medium pozit svetlo (z LED alebo Laser) teda nieco ako laserove poitko
Po zhanani vsetkych potrebnych suciastok (vratane obstarozneho SFH 203) som narazil na
problem zohnat do prijmaca s fotodiodou vhodny OZ (nieco ako pise balu - AD8067), prenosove frekvencie
jednotky MHz, teda okrem toho ze to viem objednat  za nekrestanske postovne.
Nemate niekto typ na OZ pouzitelny a zohnatelny s cenou do 10Eur aj s postovnym?

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: Wednesday, March 21, 2012 3:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: Volba zesolovace k fotodiode.

kolko ludi sa spytate tolko odpovedi dostanete :-) Ja rad pouzivam
AD8067 od analog devices. Tiez je tam 10M rezistor v spatnej vazbe a zvlada to okolo 1MHz ak si dobre pamatam. Dokonca ho bolo treba trochu pribrzdit spatnovazobnym kondenzatorom.
https://edms.cern.ch/file/1173258/1/aed-00159-v1_schematic.pdf
b.