__EEPROM_DATA

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Březen 28 11:45:50 CEST 2012

To boli plany, ked vydali verziu PRO. Pisali o tom ako to ma byt v
dalsej verzii implementovane a dost ma na to nalakali. Potom ich vsak
kupil Mchip a odvtedy je to s komplikatorom v prdeli, takze to asi ani
nebude implementovane.

K Vasej druhej otazke s DATE vam neporadim. Ja by som dal do flash
blok informacii na pevnu adresu, odkial by som to cital. Ono ked
updatnete cely img vo flash, tak to prepisete tak ci tak a nemusite sa
babrat s EEPROM.

A.