RE: A/D převodník paralelní - 10bitů

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Středa Březen 28 07:45:39 CEST 2012

http://www.newte.eu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Lukas Burda
Sent: Wednesday, March 28, 2012 7:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: A/D převodník paralelní - 10bitů

Dobrý den,
kdyz vidim v jakou soutez nejdebilnejsich navrhu se ten vas dotaz zvrhnul,
nabizim, že vám to snad napisu do nejake te atmegy. Pokud vas tedy nezaujme
nic u toho zminovaneho farnela atd. a mate zajem ozvete se soukrome,
domluvime detaily.

Je opravdu skoda, ze uz i tady lidi nectou dotaz (prinejmensim ho nectou
cely) a presto povazuji za nutne se k nemu vyjadrovat.

Lukas Burda