A/D převodník paralelní - 10bitů

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Březen 27 22:02:10 CEST 2012

Suciastky ano, ale riadit jednoduchsie, ako tu toshibu. Len impulz start
a cakat na signal o ukonceni prevodu.
No, to bolo skor historicke okienko, ako seriozny namet na konstrukciu
:-) Napisat jednoduchy program do PIC/AVR tak, aby z MCU bol A/D
prevodnik s paralelnym vystupom nie je nic zlozite. Ak mate niekoho z
okolia, mozno by vam to urobil.

miro