[OT] GPS system Galieo

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Březen 27 17:01:34 CEST 2012

2012/3/27 Vojtěch Bubník <bubnikv na seznam.cz>:
>Proto se některé přijímače chytnou dřív než jiné.

Napr. ten mnou furt spominany eTrex z rady Cx mal podla navodu cas
cold startu az 45min. Mysleny je studeny start presne, ako popisal pan
Serych. Ked som navigator prvy krat zapol, samozrejme nez citania
navodu, a ani po 15min nemal polohu, zacal som sa obavat o  funkcnost.
Tak som otvoril navod :-) Docital som sa, ze je vhodne manualne
nastavit pribliznu polohu a datum/cas. Z vyroby bol nastaveny kdesi v
USA,  1.januar, rok uz neviem. Tak som ponastavoval a cca po 5min sa
chytil. V navode je potom este popisany warm a hot start. Definicia
nie je technicka, ako v linku, ktory som poslal, ale "ludovejsia" -
pri akom uplynutom case od vypnutia a zaroven pri akej vzdialenosti od
poslednej zapamatanej polohy sa este moze uplatnit warm a hot start.
Ono aj prakticky to vidno. Ak ho zapnem povedzme do hodiny, chyti sa
za par sekund, ak na druhy den, uz to trva minutu-dve. Ak po tyzdni,
potrebuje povedzme 5 minut.

miro