Zacatecnicky dotaz fungovani 74373(74573)

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Březen 27 15:56:48 CEST 2012

Tak to bych vstupy ještě sečetl možná přes diody, za součet hradlo 74HC14,
odpor, C na zem, další hradlo 74HC14 a tak vytvořil pěkný zápisový impuls.

Neškodilo by místo 573 použít 574.
Místo diod by bylo dobré použít nějaké 8 vstupové NOR, ale nevím, jestli
tahle věc (74..4078) bude sehnatelná.

A nebo to celé řešit jako 8 vstupový klopný obvod s 8x 74..30, ale to je pro
nostalgiky.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel